На екрані учень бачить кольорові та яскраво намальовані цифри. Між ними є знак додавання, тож малюнок представляє собою типовий приклад, де треба знайти суму двох чи більше чисел. Завдання дитини полягає в тому, щоб правильно додати ці числа, після чого згадати, яка саме цифра передає на письмі суму тих, що зображені на екрані. Якщо завдання виконане вірно, то учень переходить на наступний рівень вправи: цифри на екрані змінюються, і додавати треба вже інші числа. Але й у випадку помилки дитина перейде на наступний рівень завдання, просто спочатку побачить на екрані правильний варіант. Це завдання є важливим кроком на шляху оволодіння дитиною математики, бо у ньому учню треба максимально проявити свою самостійність, звʼязуючи між собою у єдину систему поняття числа та цифр. Також у ході виконання цієї вправи дитина тренує памʼять та має можливість на практиці перевірити власні навички з додавання.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.