Додавання – одна з основних математичних дій. Це завдання присвячено тренуванню вмінню використовувати цю дію на практиці, для знаходження суми будь-яких предметів. На екрані дитина бачить серію малюнків, які зображені у ряд. Між ними знак «плюс», а після останнього – знак «дорівнює». Таким чином дитина розуміє, що ці малюнки є складниками рівняння. Завдання полягає у тому, щоб за допомогою мишки дитина вибрали серед цифр, що знаходяться під малюнком, ту, яка відповідає сумі цих предметів. Якщо дитина робить вірний вибір, то переходить до наступного етапу, на якому між математичними символами зображені вже інші предмети. Кількість цих малюнків також змінюється і може як зростати в наступних етапах вправи, так і зменшуватись. Важливо, що навіть у випадку помилкової відповіді учень теж продовжує виконання вправи, просто після того, як побачить на екрані вірний варіант. За допомогою цієї вправи дитина закріплює свої знання про кількість предметів, розуміння цифрового ряду і краще вчиться додавати.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.