У ході виконання цієї вправи учень має визначити кількість обʼєктів, які потрібні для утворення правильного рівняння. На екрані дитина бачить кілька груп предметів, які виступають у ролі складових частин дії додавання. При чому є група предметів, яка є сумою та тільки один з додатків. Інший додаток невідомий. Дитина має підрахувати кількість предметів у кожній з груп та зрозуміти, як вони повʼязані між собою у схемі цього простого рівняння. Віднявши від тої групи, що виступає у ролі суми, кількість предметів, що міститься у відомому додатку, дитина знайде число предметів, які містяться у невідомому додатку. Учень має ввести цю кількість. Коли він це зробить, то незалежно від правильності даної відповіді переходить до наступного етапу вправи: зображені у групах предмети змінюються, як і їхня кількість, тож треба наново починати перелік у рівнянні. Це завдання є дуже важливим, бо водночас тренує вміння дитини лічити, а разом з тим дає зрозуміти внутрішню логіку процесу додавання та звʼязки між частинами рівняння.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.