Дане завдання присвячене визначенню відстані між предметами. На екрані учень бачить кілька обʼєктів, що розташовані у довільному порядку та місцеположенні на малюнку орієнтовно одне до одного. У завданні, яке змінюється на кожному етапі, визначається предмет, який є центральним орієнтиром для всіх інших. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити, який саме з цих обʼєктів знаходить ближче до вказаного у завданні предмету. Коли дитина робить свій вибір, то незалежно від того, наскільки цей вибір вірний, починається наступний рівень завдання, на якому змінюється як зображення на екрані, так і той предмет, що вказується у завданні до вправи як орієнтир. За допомогою виконання даної вправи учень розвиває вміння орієнтуватися у просторі, визначати відстань вді обʼєктів та співвідносити її. Також ця вправа корисна для розвитку уваги, концентрації та зосередженості. Всі обʼєкти, намальовані на екрані, мають оформлення подібне до ілюстрацій дитячих книг. Це робить виконання завдання біль цікавим і допомагає зберігати увагу учня на зображених предметах.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).