У ході виконання цього завдання дитина знайомиться з більшою кількістю купюр, тож матиме змогу тренувати вміння працювати з грішми. Особливість вправи полягає в тому, що у ході її виконання мета дитина має порахувати всі гроші, що зображено на екрані, а не всі купюри. Учень має розуміти різницю між цими поняттями. Якщо на моніторі зображено чотири купюри, серед яких дві по дві гривні, одна номіналом в одну гривню і ще одна – в пʼять, то всього грошей – десять гривень, хоча купюр всього чотири, як вже сказано вище. Коли дитина дає відповідь про те, скільки грошей зображено на екрані, вона переходить до наступного етапу вправи, на якому всі зображення змінюються. При цьому на кожному з етапів може бути різна кількість купюр, але номінал їх коливається тільки в межах від одної і до пʼяти. Навіть якщо дитина зробить помилку, вона все рівно продовжить виконання завдання, але перед тим побачить на екрані правильний варіант. Це завдання тренує вміння дитини працювати з грошима та рахувати їх. Також дитина вчить, як виглядають купюри номіналом в дві та пʼять гривень.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».