Після того, як дитина вже навчиться працювати з грошима за допомогою монет, потрібно вчитись сприймати купюри. Це завдання присвячено саме тому, аби дитина навчилась основі лічбі грошей за допомогою гривневих купюр. На екрані учень бачить кілька з них. Мета вправи проста: учень рахує гроші, що зображені на моніторі і дає відповідь про цю суму. При цьому, оскільки у даній вправі використовуються тільки купюри номіналом в одну гривню, кількість зображень співпадатиме з сумою грошей, тож ця вправа вважається найлегшою у своїй лінійці. Але разом з тим, коли дитина дає відповідь про суму грошей, що було зображено на моніторі, дитина після цього переходить на наступний етап завдання, на якому бачить вже іншу кількість купюр. Таким чином попри легкість вправи, вона залишається різноманітною. Це завдання дозволяє дитині використовувати математичні знання для використання їх у повсякденній важливій операції, тобто при лічбі грошей. Також дитина запамʼятовує, як виглядає купюра, номінал якої становить одну гривню, де на ній вказаний цей номінал, якої вона форми тощо. Також ця вправа корисна для повторення правил лічби.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».