Коли дитина вже вміє рахувати гроші, витрачати їх на покупки та виконувати з їхньою допомогою інші операції, їй залишається навчитись тільки робити це максимально ефективно. У ході виконання цієї вправи учень має натренуватись за певну лімітовану суму грошей навчитись купувати як можна більше предметів. Для цього на екрані перед дитиною зображено купюри, які є її «бюджетом» у ході виконання цього завдання. Під купюрою містяться предмети, ціна яких є дуже різною. Задача, яка ставиться перед дитиною полягає у тому, щоб витратити як можна більше грошей бажано без здачі так, щоб купити як можна більше обʼєктів. Таким чином дитина вчиться шукати недорогі обʼєкти і вчиться економити принаймні на такому базовому рівні. Ця вправа прививає дитині розуміння необхідності витрачати гроші ефективно. Навіть якщо під час виконання вправи учень помилиться, він все рівно перейде до наступного етапу, на якому будуть і інші предмети, і інакший «бюджет». Коли учень виконує це завдання, він на практиці використовує фактично всі свої знання про гроші та операції, що з ними виконуються.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».