Одна з якостей, завдяки якій зручно працювати з грошима, полягає у тому, що однією монетою можна замінити кілька менших за номіналом. У ході виконання цього завдання дитина починає розуміти, як користуватися цією можливістю. На екрані учень бачить групу монет того чи іншого номіналу в залежності від етапу вправи. Під нею розташований ряд копійок. Завдання дитини таке: вона має порахувати грошову суму, яку становлять копійки у групі, а після цього – вибрати, яка з монет у ряді знизу відповідає цій сумі сама по собі, без інших монет. Коли дитина робить свій вибір, то переходить до наступного етапу завдання. При цьому зображені на екрані монети змінюються і зʼявляються нові, хоча механіка вправи залишається. У випадку невдачі та неправильної відповіді дитина теж переходить до наступного етапу, але спочатку бачить на екрані правильну відповідь на питання минулого рівня. Це завдання є важливим як для тренування математичних здібностей, так і для того, щоб навчити дитину краще працювати з грошима, підбираючи суму копійок оптимально, за їх номіналом згідно з конкретними потребами.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».