Опис завдання
Навчитися рахувати – це перший крок у світ математики. У цій веселій онлайн-вправі дитина тренується лічити об’єкти до 5, спираючись на яскраві ілюстрації. На екрані з’являються картинки з різними предметами: іграшками, тваринами, фруктами чи іншими знайомими об’єктами. Завдання малюка – уважно подивитися на зображення, порахувати всі елементи й обрати правильну відповідь серед запропонованих варіантів.
Вправа підійде і для перших самостійних занять дошкільнят, і для спільної роботи з дорослими. Дитина тренує вміння рахувати до п’яти, співвідносити кількість предметів із відповідною цифрою та закріплює знання числового ряду. Якщо малюк помиляється, система показує правильну відповідь, тож навчання відбувається м’яко й без стресу. Так дитина поступово запам’ятовує, як виглядають числа від 1 до 5 і які кількості вони позначають.
Під час виконання завдання розвивається не лише навичка лічби. Дошкільнята вчаться бути уважними, помічати деталі на малюнках, зосереджуватися на одному завданні та доводити його до кінця. Яскраві ілюстрації в стилі дитячої книги підтримують інтерес дитини, а різноманітність зображень допомагає зрозуміти, що рахувати можна будь-що – іграшки, машини, ягідки, звірят.
- для дітей – це гра, у якій вони вчаться рахувати об’єкти до 5 і впевнено називати числа;
- для батьків – зручний спосіб потренувати лічбу перед школою, не змушуючи дитину «сидіти за підручником»;
- для вчителів – додатковий інтерактивний матеріал, який урізноманітнює заняття з математики в дитячому садку чи підготовчій групі.
Регулярно повертаючись до цієї вправи, малюк швидко запам’ятовує, як виглядають цифри, і починає «бачити» кількість без перерахунку кожного предмета. Це важливий етап математичного розвитку, який стане надійною основою для подальшого вивчення чисел і простих прикладів на додавання та віднімання. Нехай лічба до 5 стане для дитини легкою, цікавою та зрозумілою!
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.