Дитина вже ознайомлена з поняттями напрямку, з існуванням лівої та правої сторони відносно глядача. Це завдання присвячено тренуванню вміння дитини аналізувати напрямок руху обʼєктів у горизонтальній площині, керуючись на вказані вище два напрямки. На екрані учень бачить обʼєкт, напрямок руху якого легко зрозуміти. Наприклад, здебільшого автомобіль їде туди, куди «дивиться» його лобове скло. Отже учень дивиться на екран і аналізує, в який бік на його думку, рухається той предмет, що зображений на малюнку. Мета дитини у ході виконання цього завдання досить проста – вказати цей напрямок. Після цього на екрані зʼявиться вже інший предмет. Перехід на новий етап здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь на минуле питання надала дитина. Це завдання корисне для розвитку вміння орієнтуватися у просторі, розуміти поняття про ліву на праву сторони та рух предмета у цих напрямках.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: порівнює два предмета з вимірною характеристикою загального, щоб побачити, який предмет має характеристику "більше"/"менше", і описати різницю. Наприклад, пряме порівняння висоти двох дітей і опис однієї дитини як вищої/нижчої.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).
Учень/учениця: переміщує об’єкти в заданих напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору; вживає у мовленні відповідні терміни.