Маса предметів є однією з найголовніших їхніх фізичних характеристик, які використовуються для роботи з цими обʼєктами. Аби виміряти показники тої чи іншої характеристики (і маси в тому числі) використовується два методи: або порівняння, або виміри на основі певних мовних одиниць. Це завдання присвячене тренуванню вмінню вимірювати масу предметів саме другого типу, тобто за допомогою спеціальних одиниць, у даному випадку грамів та кілограмів. На екрані учень бачить зображення того чи іншого предмету, наприклад, фруктів. Ці фрукти покладені на ваги, які показують цифрами ту чи іншу масу. При цьому на вагах написана маса разом зі скороченим варіантом цих умовних одиниць, тобто «кг» - для кілограм та «гр» - для грам. Учень обирає з-поміж варіантів відповіді, які знаходяться під малюнком, той, що відповідає масі предмету. Після цього дитина переходить на наступний етап, де бачить на вагах вже інший обʼєкт з іншою масою. Всі предмети деталізовано та яскраво намальовані. Завдяки виконанню цього завдання дитина має запамʼятати умовні одиниці ваги та їхні скорочені назви.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: знає, що маса вимірюється у кілограмах, знає скорочене позначення одиниці вимірювання маси - кілограм (кг); порівнює предмети за масою «на руку»; записує результати вимірювання маси (за малюнками).