Хоча двовимірні малюнки передають не всі характеристики обʼєктів (упускаючи глибину та обʼєм), завдяки правильному зображенню можна це компенсувати. У ході виконання цього завдання дитина має вибрати, яка з двох зображених на екрані ємкостей має більший чи менший обʼєм вмісту. Щоб полегшити завдання учня, ці ємкості зображені максимально деталізовано, тож складається враження, що вони дійсно мають глибину. Обʼєм місткості є характеристикою більш комплексною, ніж висота чи довжина, бо вона залежить від розміру не одного, а відразу всіх частин предмета. Учень має порівняти між собою і ширину, і висоту, і довжину двох ємкостей, аби зробити правильний вибір. Після того, як дитина це зробить, малюнок на екрані змінюється, і зʼявляється інша пара ємкостей, розмір яких відрізняється від попереднього. До наступного етапу вправи учень переходить незалежно від того, чи правильну відповідь дав на минулому, адже у випадку помилки правильний варіант зʼявиться на екрані. Це завдання допомагає дитині краще порівнювати між собою розміри обʼєктів та їхні характеристики, що в майбутньому дозволить перейти до роботи з конкретними мірами обʼєму.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: порівнює два предмета з вимірною характеристикою загального, щоб побачити, який предмет має характеристику "більше"/"менше", і описати різницю. Наприклад, пряме порівняння висоти двох дітей і опис однієї дитини як вищої/нижчої.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: розуміє, що посудини мають місткість; порівеює місткість посудини.