Ця вправа має на меті навчити дитину якомога краще орієнтуватись у просторі, знаходячи місцезнаходження предметів та порівнюючи їх між собою за положенням. На екрані дитина бачить кілька предметів, що розташовані на різних ділянках, наприклад, на різних поличках у шафі. Мета дитини полягає у тому, аби вибрати ті обʼєкти, що знаходяться на правильній поличці, тобто на тій, що була вказана у завданні. Коли учень обирає ці предмети (причому незалежно від того, чи є його вибір правильним), то переходить до наступного рівня завдання. На ньому теж треба виділити предмети за їхнім знаходженням у просторі, але змінюється і сам малюнок, і завдання. Тобто якщо на минулому етапі треба знайти обʼєкти на верхній поличці, то на новому – ті, що посередині або ж ті, що знизу. Всі предмети, які зображені на екрані, мають цікаве та приємне стилістичне оформлення, яке нагадує ілюстрації до дитячої казки. Ця вправа важлива для розвитку у дитини вміння орієнтуватися у просторі, визначаючи місце розташування обʼєктів, як порівняно одне до одного, так і до якогось іншого предмета.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: порівнює два предмета з вимірною характеристикою загального, щоб побачити, який предмет має характеристику "більше"/"менше", і описати різницю. Наприклад, пряме порівняння висоти двох дітей і опис однієї дитини як вищої/нижчої.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).
Учень/учениця: переміщує об’єкти в заданих напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору; вживає у мовленні відповідні терміни.