Аналіз зображеного на екрані чергування різних за всіма ознаками предметів дозволяє дитині зрозуміти закономірності правил послідовності у тому чи іншому конкретному випадку. Учень бачить послідовність цих предметів і розуміє систему їхньої взаємодії. Його завдання полягає в тому, щоб вибрати з кількох варіантів такий, що правильно продовжить цю послідовність. Незалежно від правильності рішення дитина переходить на наступний рівень вправи, де треба зробити аналогічний вибір, але вже з іншим набором предметів. Це завдання закріплює вміння дитини будувати послідовність, приймати логічні рішення, які ґрунтуються на висновках після аналізу зображення. Також розвивається увага дитини, її уява.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.