Цифри є умовним та універсальним засобом вираження числа на письмі. Дитина має засвоїти звʼязок між числами і цифрами – цьому і присвячена дана вправа. На екрані учень бачить групу цифр, що взяті у довільному порядку з числового ряду від одного і до двадцяти. Всі цифри гарно и яскраво ілюстровані. У завданні сказано знайти цифру, що відповідає числу, яке написано словом. Тож дитина має згадати, як називаються всі цифри на екрані, тобто які числа вони означаються, та вибрати вірну. Якщо вона це зробить, то перейде до наступного етапу – зображення на екрані зміниться та шукати вже треба буде інше число. Те саме чекає дитину і у випадку помилки, але тільки після того, як на екрані зʼявиться вірна відповідь. Ця вправа закріплює знання дитини про цифри і числа, а також про їхній звʼязок між собою. Вона тренує памʼять та разом з тим – вміння аналізувати зображення.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.