Цифри є графічним втіленням числа. Саме таке сприйняття дитиною цих знаків є вірним, і саме його тренує ця вправа. Учень бачить на екрані ряд цифр. Всі вони мають цікаве графічне оформлення та розфарбовані у приємні кольори. Серед цих цифр дитина має вибрати ту, що відповідає числу, написаному у завданні. Це число написане літерами. Якщо дитина робить вірний вибір, то ряд цифр та слово-число змінюються. У випадку помилки учень теж продовжить виконання вправи, після того як на екрані зʼявиться правильна відповідь. Дитина має за допомогою цієї вправи ліпше зрозуміти, що цифри є універсальними умовними знаками, які на письмі передають числа. Таким чином між числом і цифрою є нерозривний звʼязок. У ході виконання цього завдання дитина не тільки тренує сприйняття цього звʼязку, а й тренує памʼять та увагу.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.