Ця вправа допомагає дитині засвоїти та запамʼятати звʼязок між кількістю предметів та цифрами, що цю кількість здатні виражати. Також у ході виконання цього завдання дитина закріплює навички віднімання у межах від одного і до десяти. На екрані учень бачить кілька цифрових дій віднімання, над якими зображена дія віднімання, але вже у предметному втіленні, тобто дві групи однакових малюнків у різній кількості, між якими містить математичний знак віднімання – мінус. Завдання учня: знайти той вираз цифрового типу, який відповідає предметному. Для цього дитина має перелічити всі обʼєкти у групах та співвіднести їхню кількість з тою, яку виражають цифри у прикладах внизу. При цьому дитина не тільки тренує вміння лічити, а й віднімає як мінімум чотири рази, адже у результаті вона також має дізнатись різницю, тобто відповідь на дію віднімання. Ця вправа стимулює розвиток уваги та поліпшує памʼять дитини.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.