Дитина вже ознайомлена з цифрами, їхньою роллю у математиці, а також основними властивостями цих знаків. Це завдання має на меті закріплення вже здобутих знань стосовно цифр у контексті прикладів з віднімання. На екрані учень бачить кілька цифрових виразів цієї дії, а зверху над ними – малюнок, що зображає дві групи предметів, між якими теж є знак мінусу. Завдання дитини полягає у тому, щоб перелічити обʼєкти у цих групах та вибрати, який з представлених нижче цифрових виразів правильно відображає кількість цих обʼєктів. Незалежно від того, чи вірно дитини визначить правильну відповідь, вона все рівно переходить на наступний етап, який полягає у тому, що всі вирази (як цифрові, так і предметні) на екрані змінюються. Таким чином на наступному етапі дитині знову доведеться перелічити вже інші групи предметів і вибрати серед інакших цифрових виразів правильний. Це не тільки робить завдання більш цікавим та різноманітним, а й остаточно закріплює у дитячій свідомості розуміння того, що цифри можуть виражати кількість будь-яких предметів.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.