Серед однакових фігур на екрані зображена і одна відмінна. Її форма відрізняється від форми інших геометричних фігур, але при цьому дуже на неї схожа. При цьому всі зображені на малюнку обʼєкти мають подібний або навіть зовсім однаковий розмір, а колір деяких теж співпадає. Отже всі вони схожі, що трохи розсіює увагу дитини, завдання якої полягає у тому, щоб знайти і виділити саме ту єдину фігуру, форма котрої відрізняється від форми всіх інших. Тож ця вправа допомагає розвивати одразу кілька важливих якостей. По-перше, це спостережливість, адже всі геометричні фігури схожі між собою за всіма ознаками, і розбіжності у формі між тою єдиною, яку треба знайти, незначні. По-друге, це аналітичні здібності. Форма є єдиним критерієм для вибору. При однакових розмірах фігури відрізняються кольором, але обидві ці риси не слід враховувати у ході виконання цієї вправи. По-третє, це завдання є чудовим тренуванням для вміння концентруватися. Коли ж дитина знаходить і виділяє предмет (неважливо, наскільки правильно), що відрізняється від інших формою, то переходить до наступного етапу вправи, на якому на екрані зʼявляється вже інше зображення нових фігур.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.