Вміння знаходити серед групи подібних між собою предметів є досить важливим для повноцінного аналізу зображення. У ході виконання цієї вправи дитина вчиться порівнювати між собою групи схожих предметів. З одного боку екрану учень бачить предметний ряд, який містить кілька елементів, а з іншого – подібний йому ряд, частини котрого схожі, але можуть чимось відрізнятись. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб співвіднести ці дві групи, після чого поставити знак рівності, або нерівності між ними – в залежності від того, чи є ці два ряди дійсно однаковими кожною складовою. Після цього дитина переходить на наступний етап, де бачить вже інші дві групи предметів на екрані. Важливо, що рух між рівнями завдання здійснюється навіть якщо учень дасть невірну відповідь. Це завдання розвиває вміння дитини аналізувати як певний обʼєкт окремо від його предметного ряду, так і в цілому. Для цього учень має проявити уважність та зосередженість.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.