Учень бачить на екрані кілька різних предметів, що разом є одним малюнком. При цьому один з цих предметів більший за інші. Серед тих обʼєктів, що менші розмірами, треба вибрати або той, що знаходиться над більшим, або той, що помістився під ним. Свій вибір учень робить за допомогою компʼютерної мишки. У тому випадку, коли дитина все робить вірно, то переходить до наступного етапу вправи, на якому змінюється як малюнок, так і сторона завдання, тобто якщо на минулому етапі треба було вибрати предмет, що знаходиться під іншим, то на наступному учень має визначити, який обʼєкт знаходиться вже зверху. Але навіть якщо дитина помилиться, то все рівно проходить до наступного етапу, але спочатку на екрані зʼявиться правильний варіант. Ця вправа розвиває просторове мислення дитини, стимулює її аналітичні здібності та вміння порівнювати різні елементи побаченого за певним конкретним критерієм.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).