У ході виконання цієї вправи потрібно додавати десятки. Дитина бачить на екрані групи предметів. Кожна група має свою відокремлену зону. У кожній групі по десять предметів. Дитина натискає на ці малюнки і зверху зображення зʼявляється загальна кількість цих предметів на екрані. Учень аналізує процес додавання десятків, розуміє, що вони додаються як односкладові числа, і в кінці має самостійно відповісти на питання про загальну кількість предметів. Помилиться учень чи відповідь правильно – незалежно від цього завдання продовжиться, і зʼявиться нове зображення, де теж по десять групуються вже інші предмети. Загальна кількість обʼєктів на кожному етапі вправи інші, тож дитина поступово вчиться додавати десятками. Ця вправа розвиває розуміння математичних величин, закріпляє знання правил лічби та тренує аналітичні здібності дитини. Вона є дуже важливою для того, щоб дитина не боялась працювати з великими числами, розуміючи універсальність законів додавання.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.