Вміння групувати числа по тому чи іншому критерію є важливим, бо означає більш вільне володіння лічбою. У ході виконання цього завдання дитина підраховує пари предметів. На екрані зображено кілька малюнків. На кожному – под. два обʼєкти. Дитина натискає на кожен малюнок і бачить цифру, яка зʼявилась поверх нього. Ця цифра відображає загальну кількість цих обʼєктів. Тож дитина пропускає непарні числа і рахує відразу парами. Коли учень перелічив всі обʼєкти на екрані, всі пари, то він має самостійно дати відповідь про загальну кількість цих обʼєктів. Ця вправа має велике значення для розвитку математичних здібностей. Вона не тільки вчить дитину групувати числа за певною ознакою, а й допомагає самостійно робити висновки щодо продовження ряду перелічуваних предметів. Незалежно від правильності відповіді учень переходить на наступний етап, де має перелічити вже інші предмети, але теж по два на кожному малюнку. Ця вправа є першим кроком для того, щоб дитина навчилась додавати не по одному, а по кілька предметів.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.