Ця вправа має на меті тренування дитини вільно групувати числа для підрахунку, рахувати не тільки по одиниці того чи іншого предмету, а й довільно виконувати арифметичні операції з парами, пʼятірками і десятками. На екрані учень бачить кілька груп предметів. В кожній такій групі кількість обʼєктів відрізняється – це може бути два, пʼять чи десять предметів. Дитина самостійно підраховує кількість малюнків у кожній групі, після чого натискає на них по черзі. Поверх малюнку зʼявляється цифра, що означає загальну кількість предметів на екрані. Але після останньої дії додавання загальну кількість малюнків має назвати вже сама дитина. Незалежно від того, чи правильно вона відповість на це питання, вправа продовжиться, малюнки у групах та кількість самих груп зміниться, тож додавати треба буде вже інші обʼєкти. Ця вправа дуже важлива як крок до вільного володіння математичними знаннями. Дитина розуміє універсальність цифр та можливість додавати не тільки пари чи десятки, а групувати та опрацьовувати будь-які кількісні групи предметів. Таким чином розвивається і неаналітичне мислення ,і уява дитини.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.