Базові навички додавання дають дитині змогу змінювати кількість предметів тільки додаючи по одному за дію. Але ця вправа робить наступний крок. Вже знаючи послідовність чисел при лічбі, дитина бачить на екрані групи предметів, що зображені на малюнках по пʼять. Дитина натискає на кожен такий малюнок і бачить цифру, що відповідає загальній кількості обʼєктів на екрані. Тож поступово дитина вчиться додавати відразу по пʼять предметів. Додавши останню групу, дитина має самостійно дати відповідь про загальну кількість предметів. Після цього зображення на екрані міняється, і треба лічити вже іншу кількість груп по пʼять інакших предметів. Таке різноманіття робить вправу більш цікавою, а вміння додавати відразу пʼять предметів до загального числа розвиває математичні здібності учня. При цьому, оскільки рахунок вже йде на такі великі двоскладові числа, дитина разом з тим пригадує порядок десятків при лічбі.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.