Окрім математичних знаків, які означають безпосередньо ту чи іншу дію, є також і знаки, що означають стан у порівнянні. Дитина поки знала тільки один з них, а саме – знак «дорівнює». Але окрім знаку рівності існують також знаки «більше» та «менше». Це завдання присвячено тренуванню дитини працювати з математичними виразами, використовуючи ці знаки та впізнаючи, які насправді відносини між числами у тому чи іншому виразі, чи вони, наприклад, дорівнюють один одному, чи вони більші, або ж менші одне від одного. На екрані учень бачить два математичні вирази. Наприклад дві дії додавання. Між ними є пусте місце, яке треба заповнити потрібним математичним знаком. Наприклад, додавання двійки і трійки, а поряд з ним – додавання четвірки і пʼятірки. Сума першого виразу менша від суми другого, тож відповідний знак і має поставити учень, вибравши його серед інших варіантів над виразами. Коли дитина виконує цю дію, то переходить до наступного рівня вправи, де бачить вже нову пару математичних дій, при чому це може бути і віднімання, і окрема цифра. Задача завжди полягає у тому, щоб дати відповідь на питання стосовно співвідношення результату цих математичних виразів.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.