Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У цій веселій математичній вправі дошкільнята вчаться додавати правильний знак між двома виразами. Дитина бачить на екрані дві групи предметів або два приклади й має визначити, що вийшло: перший результат більший, менший чи дорівнює другому. Так крок за кроком малюк знайомиться з важливими знаками математики й вчиться уважно порівнювати числа.

Спочатку дорослим можна нагадати дитині, що знак «дорівнює» показує однакову кількість, знак «більше» вказує, де числа більші, а знак «менше» – де менші. У вправі малюк тренується не просто впізнавати ці символи, а й правильно їх використовувати. Наприклад, порівнює 2+1 і 3+3, або окремі цифри. Щоб обрати відповідний знак, потрібно подумати, порахувати й лише потім натиснути на правильний варіант.

Таке завдання корисне і для дітей, і для батьків, і для вчителів. Малюки розвивають логічне мислення, вчаться рахувати й порівнювати, а дорослі можуть спостерігати за тим, як дитина міркує, пояснює свій вибір, вчиться не поспішати й перевіряти себе. Якщо щось не виходить з першого разу, можна разом проговорити: «Скільки тут? А скільки тут? Де більше, де менше, чи однаково?»

  • допомагає запам’ятати знаки «більше», «менше», «дорівнює»;
  • розвиває навички усного рахунку та порівняння чисел;
  • вчить уважності, послідовності та вміння робити висновки;
  • підходить для занять удома, у садочку та на підготовці до школи.

Рекомендуємо виконувати вправу разом з дитиною, особливо на початку. Можна придумати просту історію: наприклад, що знаки – це «стрілочки», які показують, де більше цукерок або іграшок. Так образи стають ближчими й зрозумілішими. З часом малюк почне самостійно впізнавати знаки та впевнено розв’язувати завдання.

Регулярні тренування з порівняння чисел готують дитину до подальшого вивчення математики в школі. Уміння бачити, де більше, де менше, а де однаково, стане міцним фундаментом для розв’язування прикладів, задач і роботи з числами у старших класах. Нехай кожне натискання на правильний знак буде для дитини маленькою перемогою та кроком до любові до математики.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.10
Додай правильний знак
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися