Сторони геометричної фігури є одним із типів її елементів, які можна назвати базовими при її будуванні. Адже саме кількість сторін та кутів визначає тип фігури. Отже вміти визначати кількість сторін є важливим для ознайомлення з геометрією в цілому, адже без цього не вдасться відрізняти одну фігуру від іншої. На екрані учень бачить геометричну фігуру. Дитина має порахувати кількість сторін в ній та дати відповідь на питання про цю кількість. Після цього учень перейде до наступного етапу вправи, на якому побачить на моніторі зображення вже іншої фігури. При цьому важливо, що стороною (умовно) можна назвати відрізок фігури від однієї кутової точки до іншої, тобто кожний прямий відрізок. Тож саме їх має виділяти дитина у процесі підрахунку, не торкаючись кутів. Важливо, що рух між етапами завдання здійснюється дитиною незалежно від того, чи вірну відповідь вона дає на питання про кількість сторін фігур на кожному з етапів. Адже навіть у випадку помилки учень проходить до наступного рівня вправи, але після того, як побачить на екрані вірний варіант. Це дає змогу вчитись на власних помилках.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).