Якщо перші числа дитина вчила досить повільно, бо кожна цифра та число були унікальні та мали запамʼятитася як окремо, так і як частина числового ряду, то починаючи від другого і третього десятків, вивчення чисел значно прискорюється. Справа в тому, що дитина має не вивчати окремо кожне число ,а зрозуміти внутрішню логіку їхньої будови. Тобто що десятки між собою йдуть у такій самій послідовності, як і односкладові числа. У ході виконання цієї вправи дитина має підрахувати кількість простих геометричних фігур, що зображені на екрані. Вони групуються зручно і компактно, тож дитині буде не важко зосередитись на зображеному і перелічити їх всі. Число цих обʼєктів може варіюватися від одного і до ста. Коли дитина перелічила загальну кількість фігур на екран, вона має вибрати з кількох запропонованих варіантів, що мають цифровий вигляд. Коли дитина робить свій вибір (як вірний, так і помилковий), то переходить на наступний етап – кількість фігур та варіанти відповіді змінюються. Ця вправа є дуже важливою для усвідомлення дитиною порядку лічби десятків та одиниць, правил додавання чисел та вміння концентруватися та уважно рахувати.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.