Після того, як дитина вже навчилась сприймати сторони та кути, а також почала розуміти, як вони співвідносяться між собою у тих чи інших геометричних фігурах, важливо, аби учень також навчився за цими критеріями порівнювати їх між собою. Саме з цією метою було створене це завдання. У ході його виконання учень бачить на екрані ряд фігур, які суттєво відрізняються одна від одної за кількістю (і загалом за наявністю) кутів, кількістю сторін тощо. Дитина має вибрати один з цих обʼєктів за тим чи іншим критерієм. Наприклад, серед ряду фігур обрати ту, у якої більше кутів. Коли учень робить це, то переходить до наступного рівня вправи, де на екрані зʼявляється вже інший ряд геометричних фігур. На цьому етапі змінюються не тільки зображені обʼєкти, а й критерій для вибору між ними. При цьому учень переходить від одного етапу до іншого незалежно від того, чи правильну відповідь він дав у минулому. Це завдання дозволяє дитині краще запамʼятати різноманіття геометричних фігур, те як вони порівнюються та співвідносяться за головними якостями, тобто кількістю сторін та кутів.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.