Це завдання присвячене тому, аби дитина навчилась використовувати математичні знання і вміння по ходу виконання інших дій, на практиці. На екрані дитина бачить дві цифри, що позначають два різні предмети. Є також інші обʼєкти, чия кількість не співпадає з цими цифрами. Завдання дитини полягає в тому, щоб за допомогою мишки обʼєднати ці обʼєкти з тим позначеним цифрою предметом, який потрібно. При чому в залежності від етапу треба вибрати або меншу, або більш цифру. Коли дитина виконує це завдання, малюнок міняється, як і цифри на позначених обʼєктах. Важливо, що перейти таким чином на наступний етап може учень як після вірної, так і після помилкової відповіді, але у цьому випадку на екрані спершу зʼявиться вірний варіант. Таким чином це завдання є багатоскладовим і має ігрову форму, але математична дія, тобто порівняння двох чисел, є важливою частиною нього. За допомогою цієї вправи учень пригадує порядок чисел при лічбі, їхнє положення порівняно одне одному та те, яке є більшим, а яке – меншим.
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.