Ця вправа тренує вміння дитини порівнювати та співзіставляти групи предмети, користуючись кількістю як критерієм для цього порівняння. Якщо зазвичай вміння визначати кількість та рахувати обʼєкти сприймається дитиною як самостійне завдання, то ця вправа вчить сприймати кількість як чергову характеристику, таку саму, як, наприклад, колір, або розмір. На екрані учень бачить дві групи предметів. Ці обʼєкти однакові у всьому, окрім кількості у кожній з цих груп. Отже дитина має порахувати кількість предметів у кожній з груп і спів зіставити їх. Далі дитина має відповісти на питання, сформульоване для конкретного етапу вправи, наприклад, якщо на одному з етапів запитується, у якій з груп предметів менше, то на наступному може запитуватись, у якій їх більше. При цьому рух дитини з рівня вправи на рівень здійснюється навіть якщо вона дає невірні відповіді на питання. У разі помилки учень бачить вірний варіант, який зʼявляється на моніторі, після чого зображення змінюється, і зʼявляються нові групи інших обʼєктів у іншій кількості. Це і є початком наступного етапу вправи. І різноманіття предметів на кожному з рівнів додає завданню цікавості.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: додає і розкладає числа від 11 до 19 на десятки та одиниці, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків; записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; складає запис виду 18 = 10 + 8 у вигляді малюнка або рівняння; розуміє, що ці числа складаються з десятка і з однієї, двох, трьох, чотирьох, п'яти, шести, семи, восьми, або дев'яти одиниць.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.