Це завдання має на меті закріпити навички дитини у роботі з грішми. Учень бачить на екрані дві групи копійок. Вони відрізняються між собою як за сумою у плані грошей, так і за кількістю самих монет. Важливо, що у цьому сенсі їхня різниця не співпадає. Тобто та група, у якій менше монет, може мати більше грошей, бо монети, зображені в ній, більшого номіналу, ніж у іншій групі. Таким чином дитині під час виконання цієї вправи треба бути уважною і звертати увагу (як і в реальному житті) саме на номінал грошей, а не на кількість монет. Тож дитина має вибрати, у якій групі більше або менше грошей – в залежності від завдання для конкретного етапу вправи. Коли учень дає відповідь на це питання, то переходить до наступного етапу незалежно від того, чи правильною була ця відповідь. Це завдання важливе для розвитку математичного мислення, аналітичних здібностей та вміння дитини робити висновки. Також завдяки виконанню цієї вправи остаточно формується вміння дитини працювати з копійками.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».