Цифри є універсальним знаряддям передачі кількості предметів на письмі. У ході виконання цієї вправи дитина тренується у сприйнятті цифрового ряду та глибше розуміє звʼязок між цифрою та числом. На екрані дитина бачить кілька груп предметів. Між ними є математичний знак додавання – тобто плюс. Під малюнком зображено кілька цифрових виразів, у кожному з яких містяться різні цифри, поєднані теж знаком додавання. За допомогою мишки дитина має вибрати той цифровий вираз, елементи якого відображають кількість предметів у групах на екрані. Незалежно від того, чи вірно відповість дитина, вона все рівно перейде на наступний етап вправи, де на екрані буде вже інший малюнок, а під ним – інакші цифрові комбінації. Ця вправа є дуже важливою для створення чіткої асоціації між кількістю предметів та цифрами, але також вона допомагає зрозуміти універсальність цифр. Справа в тому, що на малюнку зображуються різні предмети, тож дитина має зрозуміти, що всі вони можуть бути перераховані за допомогою цифр.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.