Ця вправа має певний сюжет та здатна зацікавити дитину персонажами, з якими треба взаємодіяти. Поза тим це завдання створене для розвитку вміння дитини порівнювати між собою числа, визначаючи, яке з них є найменшим, а яке – найбільшим. На екрані дитина бачить набір з кількох чисел. Всі вони в межах першого десятка. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати серед них одне, потрібне, і передати його персонажу, який зображений на малюнку. Після цього дитина переходить на наступний рівень вправи. При цьому цей перехід здійснюється незалежно від того, чи вірну відповідь дає учень на питання етапу, чи ні. На наступному рівні вправи учень бачить на екрані вже інші три числа та нового казкового персонажа. Всі малюнки деталізовані, тож дитина без труда впізнає героїв улюблених казок та історій. Важливо також, що в залежності від етапу змінюється й питання. На кожному рівні треба порівнювати три числа, але якщо на одному треба віддати персонажу найменше з трьох, то на наступному – найбільше. Таким чином дитина, виконуючи завдання вправи, вчиться легко співзіставляти числа.
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.