На екрані учень бачить приклад, у якому є дія віднімання. Це віднімання, на відміну від вже бачених та вивчених дитиною раніше, є багатоскладовим. Тобто Від зменшуваного спочатку віднімають одне число, а потім друге, і тальки тоді дізнаються різницю. Таким чином є дві можливості сприйняття прикладу: учень або додає між собою відʼємники і вже їхню суму віднімає від зменшуваного, або від зменшуваного спочатку віднімається перший відʼємник, а потім вже від результату цієї дії віднімається другий, після чого встановлюється остаточна різниця. Тож дитині потрібно буде запамʼятати результат першої з дій по відніманню. Особливість цього завдання полягає в тому, що цифровий приклад може бути неповним. Тобто пропущеним може бути і якийсь з відʼємників, і зменшуване, і, звісно, різниця. Мета дитини полягає у тому, аби у ході виконання завдання дізнатися, яка саме цифра має бути на пустому місці, аби утворити правильний приклад. Ця вправа має велике значення для сприйняття дитиною дії віднімання. Також це завдання робить особливий акцент на розвитку памʼяті учня.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.