Дитина бачить на екрані цифровий вираз, що виражає математичну дію віднімання. Це багатоскладова дія, у якій більше одного відʼємника. Дитина має спочатку відняти від зменшуваного перший з них, а потім від того, що залишиться, вже віднімати другий. Альтернативний спосіб рішення цієї задачки, який можуть підказати батьки, полягає у тому, щоб додати між собою відʼємники, після чого відняти результат від зменшуваного. Але в будь-якому разі дитина має виконати дві математичні дії у одному прикладі. Коли вона це зробить, то має відповісти стосовно кінцевої різниці. Якщо відповідь вірна, то учень переходить до наступного етапу, де на екрані зʼявиться вже зовсім інший ряд цифр. Якщо ж учень помилиться, то перед наступним етапом він має побачити вірну відповідь, що зʼявиться біля хибної. Всі цифри мають яскраву кольорову гаму та цікаво зображені з використанням ілюстрованих елементів. Ця вправа має на меті закріплення навички віднімання. На кожному етапі цифри можуть бути від одного і до десяти. За допомогою даного завдання учень тренує памʼять та вміння концентруватися.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.