Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У цій цікавій вправі малюк вчиться розрізняти предмети на дотик: м’які та тверді. Хоча дитина бачить лише зображення на екрані, вона уявляє, як ці речі відчуваються руками. Так розвивається тактильне сприйняття, уява та пам’ять – важливі навички для майбутнього навчання й повсякденного життя.

На екрані з’являються знайомі дітям об’єкти: подушка, камінчик, м’яч, іграшка, кубик тощо. Учень розглядає картинку й обирає, який предмет м’якший або твердіший на дотик. Спочатку завдання можуть бути простішими, а потім – трохи складнішими, але завжди зрозумілими й доброзичливими. Малюк тренується порівнювати, робити висновки та впевнено натискати на правильну відповідь.

Вправа підходить для занять удома й у дитячому садочку. Вона не вимагає від дитини вміння читати: достатньо уважно дивитися на зображення та слухати підказки дорослого, якщо це потрібно. Дитина вчиться спиратися на власний досвід: згадує, як вона торкалася м’якої іграшки або твердого камінця, і переносить ці відчуття на картинку.

  • розвиток тактильного сприйняття без реального дотику;
  • тренування пам’яті та уяви через знайомі предмети;
  • формування вміння порівнювати й робити прості висновки;
  • підготовка до вивчення властивостей предметів у початковій школі;
  • можливість весело й корисно провести час разом з дитиною.

Батьки та вихователі можуть обговорювати з малюком результати: запитати, чому він обрав саме цей предмет, запропонувати згадати речі вдома, які теж м’які або тверді. Таке спілкування допомагає дитині краще розуміти світ навколо, збагачує словниковий запас і робить навчання природною частиною гри.

Регулярно виконуючи цю вправу, дошкільнята поступово вчаться уважно спостерігати, аналізувати й довіряти власним відчуттям. А найголовніше – вони відкривають для себе, що математика й пізнання властивостей предметів можуть бути цікавими, простими та дуже захопливими.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.5
Предмети на дотик. М'який/твердий
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися