Це завдання ставить перед дитиною досить незвичні умови. По зображенню предметів учень має зрозуміти, який з них більш або менш мʼякий на дотик. Така тактильна характеристика можлива для аналізу без, власне, дотику тільки тоді, коли зображені предмети вже добре відомі та сильно відрізняються один від одного за означеною характеристикою. Всі обʼєкти на екрані мають багату деталізацію та зрозумілі дитині характеристики. Учень має вибрати, який з них є на дотик більш мʼяким у одному етапі, аби у наступному вибирати більш твердий. Перехід між рівнями вправи здійснюється після того, як дитина дасть відповідь на питання. Правильність відповіді не впливає на можливість продовжувати виконання завдання. Ця вправа акцентує увагу на розвитку уяви та памʼяті дитини. Аби аналізувати предмети за ознакою, учень має пригадати основні характеристики цих обʼєктів та вже по памʼяті виконувати завдання. Таким чином тренується важлива у практичному використанні можливість розуміти тактильні характеристики обʼєкта без безпосереднього контакту, за виглядом, або по памʼяті.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: порівнює два предмета з вимірною характеристикою загального, щоб побачити, який предмет має характеристику "більше"/"менше", і описати різницю. Наприклад, пряме порівняння висоти двох дітей і опис однієї дитини як вищої/нижчої.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.