Учень бачить на екрані ряд предметів, що повʼязані між собою умовами задачі. Текст самого завдання поданий трохи вище. Задачі, що ставляться перед учнем на кожному етапі, мають певний сюжет, який базується на взаємодії персонажів та предметів. У ході виконання цієї вправи дитина має зробити вибір з кількох варіантів зображених на екрані предметів, і цей вибір має логічно вписуватись в умови задачі, роблячи її завершеною. Наприклад, на екрані зображено білочку та два обʼєкти, серед яких треба вибрати той, що буде білочці їжею: грибочок або горішок. У завданні сказано, що грибочок вже належить їжачку, тож аби нагодувати білочку дитина має вибрати горішок. Таким чином учень вчиться робити логічні звʼязки, припущення та висновки з тих умов, про які йому відомо. Коли дитина робить свій вибір, то незалежно від його правильності переходить до наступного етапу вправи, на якому зображено вже іншу задачку та, звісно, інші предмети. Всі малюнки мають яскраве ілюстроване оформлення у стилістиці дитячої книги. Персонажі промальовані детально, а робота з ними додає вправі інтерактивності та посилює ігровий елемент.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.