Опис завдання
Уявімо, що дитина прийшла до крамниці мрії, де можна «купити» іграшки за віртуальні монетки. Щоб нічого не переплутати, потрібно вміти уважно рахувати гроші. Саме цьому навчає вправа «Лічба групи монет» для дошкільнят на Learning.ua. Вона допомагає малюкам познайомитися з монетами, потренувати лічбу та підготуватися до справжніх покупок у майбутньому.
На екрані дитина бачить кілька груп монет. У верхньому ряду подано зразок, а нижче – інші групи монет, які потрібно порівняти із зразком. Малюк уважно розглядає монети, рахує їхню суму й обирає ту групу, де стільки ж грошей, як і у верхньому ряду. Так дитина тренує вміння порівнювати кількість, зосереджуватися та робити обдуманий вибір.
Під час виконання завдань дитина вчиться помічати не лише цифри, а й зовнішній вигляд монет: їхній колір, розмір, форму. Це розвиває спостережливість і допомагає швидше орієнтуватися в грошах. Малюк поступово розуміє, що монети можуть виглядати по-різному, але разом утворювати однакову суму. Так формується перше уявлення про склад числа та прості математичні дії.
- розвиток навичок лічби та порівняння кількості;
- знайомство з монетами та їхніми ознаками;
- формування фінансової грамотності з раннього віку;
- тренування уваги, пам’яті та логічного мислення;
- цікавий ігровий формат навчання для дошкільнят.
Батькам і вчителям буде зручно використовувати цю вправу як додатковий тренажер до занять з математики. Завдання подані у простій, ігровій формі, тому дитина не перевтомлюється, а сприймає навчання як захопливу гру. Результати виконання можна обговорити разом: запитати, як дитина рахувала, на що звертала увагу, яку групу монет обрала та чому.
Регулярне виконання вправи «Лічба групи монет» допоможе дошкільняті впевненіше рахувати, швидше розуміти, де більше, а де менше, та сміливо робити перші кроки у світі математики й грошей. Це чудова підготовка до школи та до реального життя, де вміння рахувати гроші стане у пригоді щодня.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».