Ця вправа вчить відрізняти монети не тільки за номіналом, а за зовнішніми ознаками, зокрема, за кольором. Українські копійки в цьому сенсі мають чітку диференціацію. Сталевого кольору копійки номіналом в одну, дві і пʼять копійок, а мідного – десять, двадцять пʼять та пʼятдесят. На екрані дитина бачить три групи монет. Учень має підрахувати суму грошей у кожній з груп. Верхня є зразком для порівняння. Одна з нижніх має таку саму суму грошей, як і верхня, і задача дитини полягає в тому, щоб вибрати цю групу. Важливо, що монети розміщуються у цих рядах згідно із кольором, тож зрозуміти, яка з груп підходить, можна навіть без підрахунку. Таким чином напрацьовується корисна навичка, завдяки якій дитині буде простіше працювати з грошима у майбутньому. Коли дитина вибирає, яка з груп нижче підходить для порівняння з верхньою, то переходить до наступного етапу, де у групах зʼявляються вже інші монети, а механіка вправи залишається. Учень продовжує виконання вправи незалежно від того, чи правильну відповідь він дав на минулому. Завдяки цій вправі дитина остаточно навчиться рахувати гроші, що знадобиться їй у майбутньому.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».