Коли дитина опановує порядок чисел при лічбі та вже розуміє звʼязок та послідовність цифр, потрібно переходити до наступного етапу – вивчати способи групування чисел. Ця вправа тренує вміння рахувати не просто числа, а певні їх види – десятки та одиниці. Дитина має знати, що пʼять – це половина десятка, а двадцять – два десятка. Якщо вона навчиться так групувати числа, це полегшить і процес лічби, і дасть базу для оволодіння додаванням та відніманням. У ході виконання цієї вправи дитина рахує предмети, що зображені на екрані. Певну чатсину цих предметів учень рахує десятками, а іншу – одиницями. Далі дитина робить арифметичну дію з цими групами предметів, наприклад, додавання. Таким чином ця вправа є багатоскладовою. Коли учень дає відповідь (правильну чи ні – не важливо, бо після неправильної на екрані зʼявиться вірний варіант), то переходить до наступного етапу, де підрахувати одиницями й десятками вже треба інші групи предметів. Ця вправа тренує уяву, аналітичне та логічне мислення, здатність робити висновки. Також дитина закріпляє знання про порядок чисел при лічбі та арифметичні дії.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: додає і розкладає числа від 11 до 19 на десятки та одиниці, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків; записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; складає запис виду 18 = 10 + 8 у вигляді малюнка або рівняння; розуміє, що ці числа складаються з десятка і з однієї, двох, трьох, чотирьох, п'яти, шести, семи, восьми, або дев'яти одиниць.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.