У ході виконання цієї вправи дитина має підрахувати кількість простих кольорових фігур, що зображені на екрані. Число цих фігур може варіюватися від одного і до тридцяти, тобто на десяток перевищувати вже вивчену кількість чисел. Аби полегшити сприйняття дитиною такого числа обʼєктів, вони зображені не хаотично, а по групам, тож їх легше перераховувати. Дитина лічить кількість цих фігур та дає відповідь неї, виділяючи вірний варіант з кількох запропонованих у вправі. Таким чином дитина опановує лічбу від двадцяти, розуміючи, що внутрішня логіка побудови десятків універсальна і стосується як чисел від одинадцяти до двадцяти, так і всіх чисел третього десятка. Якщо дитина у ході виконання цієї вправи допускає помилку, то бачить на екрані вірну відповідь. Після цього (а також відразу, якщо не помилиться), переходить до наступного етапу, де перераховувати треба вже інше число фігур, а вибирати доведеться вірний варіант серед низки інших, ніж на попередньому етапі, цифр. Ця вправа розвиває розуміння логіки числового ряду та допомагає вивчити числа від одного і до тридцяти.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.