Опис завдання
Вправа «Рахуємо фігури до 20» допоможе дошкільнятам весело й невимушено потренувати усний рахунок. На екрані дитина бачить яскраві геометричні фігури: кружечки, квадрати, трикутники та інші форми. Завдання маленького учня – уважно роздивитися зображення, знайти потрібний тип фігур і порахувати їх кількість до 20.
Кожен новий етап вправи – це інша картинка з новим розташуванням фігур. Наприклад, спочатку потрібно порахувати лише сині кружечки, потім – жовті трикутники, а далі – зелені квадрати. Так дитина вчиться не просто називати числа, а й уважно добирати об’єкти за ознаками: формою, кольором, розміром. Після підрахунку малюк обирає правильну відповідь, тренуючи впевненість у власних математичних уміннях.
Ця онлайн-вправа підходить для занять вдома і в дитячому садочку. Вона розвиває не лише навички лічби до 20, а й уважність, спостережливість, уміння зосереджуватися на одному завданні. Якщо дитина помиляється, вона одразу бачить правильну відповідь і може спробувати ще раз, без страху перед помилками. Такий підхід формує позитивне ставлення до математики та навчання загалом.
- Для дітей: весела гра з фігурами, де можна рахувати, порівнювати й радіти кожному вдалому результату.
- Для батьків: зручний спосіб перевірити, чи вміє дитина лічити до 20 та розрізняти геометричні фігури й кольори.
- Для вихователів і вчителів: інтерактивний матеріал для закріплення теми «Лічба до 20» і розвитку математичного мислення дошкільнят.
Регулярне виконання вправи «Рахуємо фігури до 20» допоможе малюкам упевнено опанувати перші математичні кроки. Діти вчаться рахувати в ігровому форматі, що робить підготовку до школи цікавою, зрозумілою і комфортною для кожного маленького учня.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.