Щоб перейти до більш складних арифметичних операцій, учень має якнайліпше засвоїти числа від одного до десяти. Для цього використовується зміна формату та вигляду обʼєктів для лічби. Ця вправа пропонує підраховувати предмети, які поміщені у таблицю. Яскравий фон не відволікає дитину, а формат самої таблиці дозволяє ліпше зосередитись на завданні. Кількість поміщених в таблицю предметів, які потрібно підрахувати, варіюється від одного до десяти. Коли дитина надає правильну відповідь, у цій же таблиці зʼявляються нові обʼєкти в іншій кількості. Якщо учень допускає помилку, то перед наступним етапом завдання під таблицею зʼявляється зображення вірного варіанту. Тож дитина має можливість вчитись на своїх помилках більш наглядно, аби на наступному етапі дати вірну відповідь.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.