Хоча таблиця є досить розповсюдженою формою для подачі інформації, саме це завдання використовує її формат не тільки для зручності, а й як інструмент виконання завдання. На екрані зображена таблиця з двома рядами по десять клітин. На кожному етапі вправи різне число предметів заповнює клітини цієї таблиці по одній. Завдання дитини полягає в тому, щоб перерахувати ці обʼєкти. Вони розташовуються по черзі, спочатку заповнюючи верхній ряд, а після цього – нижній. Таким чином предмети не групуються, але сприймати їх число легше завдяки тому, що вони розподіляються по таблиці. Якщо дитина дасть правильну відповідь на запитання про кількість цих предметів, то відразу перейде на наступний етап вправи, де перераховувати треба буде уже інший набір обʼєктів. Якщо ж учень помилиться, то вірний варіант зʼявиться на екрані, після чого вправа продовжиться. Це завдання допомагає дитині не тільки ліпше рахувати від одного і до двадцяти, а й розвиває уважність та вміння концентруватися.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.