На екрані дитина бачить цифру, яка є початком, кінцем або серединою числового ряду – в залежності від кількості вільного простору по її боках. Дитина має пригадати місце цієї цифри у порядку рахування та продовжити ряд цифр або вперед, або назад. Особливість цієї вправи в тому, що як орієнтир береться довільна цифра від одного і до двадцяти. Дитині не потрібно кожного разу рахувати від початку, навпаки, важливо згадати місце цієї цифри та сусідні з нею числа без цього. Якщо дитина виконає завдання без помилок, то продовжить вправу на наступному етапі, коли на екрані зʼявиться інша цифра у новому положенні. Якщо ж дитина допустить хибу, то теж продовжить вправу, але спершу вірна відповідь буде показана на екрані. Ця вправа тренує вміння дитини більш вільно орієнтуватися у цифровому ряді, закріпляє вміння лічити та тренує памʼять.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.