В ході виконання цієї вправи учень має справу з зображенням монет вартістю в одну, дві або навіть п'ять копійок. Завдання знов дещо ускладнюється. Натискаючи на ці монети, дитина бачить цифри, що з'являються зверху. Ці цифри означають суму грошей, а не суму монет. Дитина повинна вловити різницю і дати правильну відповідь на питання про те, скільки на екрані зображено грошей. Коли учень робить це, то переходить до наступного етапу вправи, на якому вже інший набір монет, але їх номінал може коливатися тільки в межах одного-двох або п'яти копійок. І навіть у разі помилки учень не закінчує вправу, а переходить на новий етап. Спочатку дитина сприймає монети вартістю у п'ять копійок як нову пастку в грі. Під час підрахунку грошей дитина повинна звертати увагу саме на номінал, а не на кількість копійок. А веселий ковбой в кожному питанні стане помічником учня у цьому цікавому занятті.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».