У ході виконання цього завдання гроші стають інструментом для покращення математичних навичок дитини. На екрані учень бачить монету, номінал якої становить одну копійку. Над малюнком міститься завдання для конкретного етапу вправи, у якому вказано, скільки копійок має вкинути дитина у спеціальне пусте поле. Коли дитина виконує це завдання, то переходить до наступного, де у завданні вказано вже іншу суму грошей, яку потрібно перемістити до знову пустого поля. Навіть у випадку помилки учень продовжить виконання вправи, просто спочатку побачить на екрані правильний варіант. Скільки дитина перекине монет, стільки грошей у сумі вона й матиме. Це просте завдання готує дитину до того, аби вона звикла, що кількість монет не співвідноситься з сумою грошей, яку вони передають, окрім тільки випадку з монетами номіналом в одну копійку. Користь від цієї вправи подвійна, адже так само, як гроші у цьому завданні допомагають розвитку математичного мислення, так само математика допомагає дитині краще працювати з грошима.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».