Учень бачить на екрані математичний вираз додавання. Замість звичайних цифр там містяться монети, номінал яких може варіюватись у довільному порядку в залежності від етапу вправи. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб порахувати суму грошей, які зображені на екрані. Монети використовуються замість додатків для того, щоб дати учню зрозуміти звʼязок між номіналом та сумою грошей. Це завдання має на меті допомогти дитині до кінця усвідомити та закріпити розуміння того, що кількість грошей визначається сумою номіналу, а не кількістю самих монет. Коли дитина дає відповідь на питання про кінцеву кількість грошей, то переходить до наступного етапу вправи незалежно від того, чи правильну відповідь дала на питання минулого етапу. Механіка самого завдання не змінюється, але на екрані на кожному новому рівні зʼявляється новий набір монет. Якщо дитина у ході виконання цієї вправи помилиться, то перед продовженням завдання побачить на екрані правильну відповідь на питання етапу. Ця вправа є дуже корисною для розвитку математичного мислення та використання навичок додавання у практичних щоденних справах, що стосуються побуту.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».