Числовий вираз є багатокомпонентним, тобто складається з кількох частин. При цьому, коли йде мова про конкретну арифметичну дію, до однієї і тієї самої суми може привести додавання різних доданків. Це стосується практично будь-якого виразу. Шукати альтернативу для находження певної суми – ось чому вчиться дитина у ході виконання цієї вправи. На екрані учень бачить числовий математичний вираз, скажімо додавання двох трійок. Під ним зображується кілька інших виразів. Треба серед них вибрати той, сума якого буде така сама, як і сума верхнього. Для цього прикладу це додавання двійки та четвірки. Щоб виконати вправу, дитина має зробити кілька дій додавання: спочатку з головним виразом, який знаходиться зверху, а після цього – з усіма іншими, щоб, знайшовши суму, зрозуміти, які вирази співпадають по результатам. Таким чином, виконуючи це завдання, дитина не тільки тренує вміння додавати, а й осягає нові грані універсальності чисел. Після того, як дитина зробить вибір того чи іншого варіанту, вона переходить до наступного етапу вправи, що виглядає як поява на екрані нового числового виразу і інших варіантів відповіді під ним.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.