Вміння вибирати для аналізу зображення тільки правильний тип і лише ним керуватися у виборі того чи іншого предмету є важливим для використання у повсякденному житті. Ця вправа присвячена тренуванню цього вміння. На екрані перед учнем зображено кілька предметів. Всі вони відрізняються одне від одного за кольором, розмірами, але майже всі вони однакові за формою. Майже, бо один предмет серед них відрізняється і за формою також. Завдання дитини полягає в тому, щоб знайти на малюнку зайвий обʼєкт, що вирізняється своєю формою. Якщо дитина дасть правильну відповідь одразу, то миттєво перейде на наступний етап завдання. Якщо ж помилиться, то спершу побачить на екрані правильну відповідь. Хоча на перший погляд здається, ніби виконати це завдання легко, насправді і той предмет, що відрізняється за формою від інших, може бути трохи схожим і, що ще більше збиває дитину і робить цю вправу складною та відтак цікавою, кольором повторювати один чи навіть кілька обʼєктів. Ця вправа, окрім безпосереднього тренування аналітичних здібностей, розвиває також і увагу.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.